Nieuws

Cedeo-erkenning voor DPA in maatwerk bedrijfsopleidingen

Met een score van 96,1% klanttevredenheid is DPA de komende 2 jaar wederom Cedeo-erkend voor maatwerk bedrijfsopleidingen. Een mooie uitslag waar we trots op zijn!

Maatwerk oplossingen

Met training en coaching helpen we bedrijven binnen de banking & insurance sector blijvend kwaliteit te waarborgen in deze dynamische markt. Iedere klant en iedere vraag is anders, daarom maken we onze trainingen op maat. Zo ontwikkelden we de instroomopleiding bijzonder beheer voor een grootbank. Learning & development coördinator Lisan Katoen vertelt: “Om trainingen zo goed mogelijk op de wensen van de klant te laten aansluiten onderzoeken we de echte hulpvraag. Wij willen weten waar de klant op lange termijn behoefte aan heeft, zodat we een duurzame oplossing kunnen bieden. Daarom bieden wij niet standaard een training als oplossing. Ook coaching, workshops, thematafels, intervisie of langere opleidingstrajecten kunnen onderdeel zijn van deze oplossing. Hiermee creëren we een optimale leersituatie met als uitkomst een blijvend leerresultaat dat direct toepasbaar is in de praktijk.”

Cedeo-erkenning

De Cedeo-erkenning biedt de garantie dat minimaal 80% van onze bestaande klanten ‘tevreden tot zeer tevreden’ is over onze kwaliteit en dienstverlening. Met een score van 96,1% klanttevredenheid hebben we dit ruimschoots behaald. Deze score is berekend op basis van de onderwerpen: opleidingsprogramma, uitvoering, opleiders, trainingsmateriaal, accommodatie, natraject, organisatie en administratie, relatiebeheer, prijs-kwaliteitverhouding, tevredenheid opleiding en samenwerking totaal.

Resultaten

Op alle onderwerpen behaalden we een hoge score. Bij de vraag: “Wat zijn de sterke kanten van DPA?” reageerden onze klanten vooral enthousiast op het maatwerk, de klantgerichte attitude, de docenten en de inhoud van de opleidingen. Al onze ondervraagde klanten bevelen onze maatwerkopleidingen aan bij derden. Een aantal reacties waar wij heel blij van werden:

“We doen al meer dan 10 jaar zaken. We hebben er al veel mensen naartoe gestuurd, met goed resultaat”

“DPA is heel flexibel en klantgedreven”

“Die vertaling naar de praktijk, dat heb je bij andere aanbieders niet”

“Door de manier van lesgeven met praktische testjes en uiteenzettingen, kun je het de volgende dag meteen inzetten bij de klant.”

“Het onlineonderwijs was verrassend goed. De interactiviteit kwam genoeg aan bod. De docent deed zijn best om ook minder actieve deelnemers erin te betrekken, bijvoorbeeld met behulp van de breakout rooms van Zoom.”

De klant ontzorgen

Wat we nog meer gedaan hebben om een glimlach op het gezicht van onze klanten te toveren? Lisan Katoen vertelt: “We ontzorgen de klant volledig op het gebied van planning en coördinatie met behulp van onze eigen DPA Online Leeromgeving. De klant houden we op de hoogte door de voortgang van deelnemers of groepen en stuurinformatie (dashboards) te delen. De deelnemer ondersteunen we met korte prikkels, reminders en persoonlijke hulp als het nodig is. Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in het ontwikkelen van certificerings-, instroom- en doorstroomopleidingen. Om deze opleidingen te ontwikkelen werken we intensief samen met de klant. Daarnaast schakelen wij trainers in die zowel op inhoud als didactiek ijzersterk zijn. Dat we een Cedeo-erkenning hebben gekregen voor de inspanningen van mij en mijn collega's Annelijn Kaspers & Michelle Bult is echt de kers op de taart.”

Meer weten?

Meer over onze trainingen en het uitgebreide rapport van het klanttevredenheidsonderzoek is te vinden in het Cedeo-register. Ben je geïnteresseerd in een van onze trainingen of opleidingen? Neem dan vrijblijvend contact op met Lisan Katoen. Wil je weten welke dienstverlening we nog meer aanbieden binnen banking & insurance? Neem dan een kijkje op onze website.

Meer lezen
Meer weten over training & coaching?

Neem contact op met Lisan

DPA Professionals Banking Insurance Training Coaching Lisan Katoen

Lisan

Coördinator learning & development