Supply Chain Professionals die snel schakelen

DPA Supply Chain koppelt specialisten aan ketenvraagstukken bij food-, retail-, farmaceutische en high tech-bedrijven. Professionals die hun kennis en kunde maximaal willen aanwenden om betere samenhang en samenwerking in toeleveringsketens te realiseren. We zoeken met onze opdrachtgevers naar antwoorden op supply chain-vraagstukken, helpen om veranderingen in te regelen, zorgen voor backfill en vullen functies op vaste, interim- of projectbasis in.

Interim professionals over hun werk bij DPA Supply Chain

Waarom supply chain professionals van DPA?

  • Consultancy en bemiddeling van supply chain professionals
  • Vaste partner o.a. Ahold, Danone, Jacobs Douwe Egberts, Etos, FrieslandCampina, Heinz, Nestlé, Nutricia, Unilever en Wessanen
  • Continue kennisontwikkeling en -deling, via bijvoorbeeld eigen APICS-opleidingen
  • Opleidingen gericht op persoonlijke ontwikkeling en advies-, management- en communicatievaardigheden, o.a. via DPA Academy
  • Onderdeel van een omvangrijk, landelijk netwerk via de beursgenoteerde DPA Group N.V.
  • ISO 9001:2008 & NEN 4400 gecertificeerd

Groeien in supply chain management

DPA Supply Chain professionals kenmerken zich door de ambitie om zich te blijven ontwikkelen op hun vakgebied. Ze laten zich bij voorkeur inspireren door nieuwe klantvragen en uitdagingen. Betere vraagsturing en -planning, Sales & Operations Planning of voorraadoptimalisatie bijvoorbeeld. Of het verkorten van door- en omlooptijden of verbeteren van de nauwkeurigheid van orders bij just-in-time leveringen. Hierin faciliteert DPA je niet alleen met passende uitdagingen bij gerenommeerde organisaties, maar ook met specialistische opleidingen zoals APICS.

Brugfunctie voor actuele kennis en kunde

DPA werft, traint, verbindt en begeleidt Supply Chain Planners, Supply Chain Coordinators, Supply Chain Directors, Supply Chain Managers, Supply Chain Analysts, Stock Planners, Demand Planners, Demand Managers en S&OP Planners. Ervaren professionals die snel hun weg in de organisatie vinden. En die bereid zijn om net dat stapje meer te zetten om de customer-service te verbeteren en de efficiëntie en kosten in de keten te beheersen. Zo fungeert DPA als brug tussen high potentials en de behoefte van organisaties aan actuele kennis en kunde. Met vergroting van de concurrentiekracht door samenwerking in de keten als gezamenlijk einddoel.

Opleidingsprogramma

  • DPA Academy
  • Opleidingen en certificeringen via externe instituten