Het verhaal van Jens Nijsten

Jens Nijsten, Interim Professional Supply Chain

Blog 03 juli 2019 2 min. lezen

“In mijn zoektocht naar een passende startfunctie heb ik recruiters van meerdere bedrijven gesproken. Wat me bij DPA vooral aansprak, was dat je hier in korte tijd veel ervaring kunt opdoen en dit combineert met training en opleiding. Toen ik hier in februari startte, kon ik kort na een eerste SAP-training meteen aan de slag op mijn eerste opdracht bij DSM.”

Steeds nieuwe taken en verantwoordelijkheden

“In de rol als Pricing & Cost Officer voer ik prijzen op in het bedrijfssysteem, geef ik prijzen en credit- en debetnota’s vrij en verwerk ik transportkosten. Ik neem de taken waar van een medewerker die met zwangerschapsverlof is en word overal bij betrokken. Zo mag ik begin juni vier dagen mee naar de DSM European Sales Meeting in Stockholm. Ook krijg ik er steeds nieuwe taken en verantwoordelijkheden bij. Dit maakt het werk erg interessant, meer nog dan ik vanuit de functieomschrijving had verwacht. Dit komt mede doordat de salesafdeling behoefte heeft aan extra controle, tools om meer grip op de richtprijzen te krijgen en heldere verkooprapportages.”

Loopbaanversneller

“Na mijn bachelorstudie bedrijfseconomie heb ik een master Strategic Management gedaan. Als interim professional kan ik nu uitvinden welk soort werk het beste bij me past. Binnen DPA ben je verantwoordelijk voor je eigen ontwikkeling en bieden ze je alle ruimte om je groeiambities te realiseren. Dit werkt als loopbaanversneller en is precies wat ik op dit moment nodig heb.”

Neem contact op met Mirte

Business Line Manager Stuur een bericht