DPA-professionals-facility-contact-business-manager-Danielle-Helvert-Hissink

Daniëlle van Helvert-Hissink

Business manager facility
Ervaring

Recruiter binnen facility: de ervaring van Daniëlle

Na mijn rechtenstudie heb ik bij verschillende recruitmentbureaus en intermediairs gewerkt. Sinds maart 2019 ben ik business manager bij DPA facility. In deze professionele werkomgeving met ambitieuze collega’s kan ik mezelf blijven ontwikkelen. Dit in combinatie met de goede werk-privébalans maakt dat ik mijn werk met enorm veel plezier doe.

In elke rol of functie leer je. Je ziet zaken die goed zijn en de dingen die beter kunnen. Die ervaringen neem je mee om jezelf te ontwikkelen en beter te worden als mens en in je werk. Bij DPA lijkt het alsof al het goede van mijn eerdere werkgevers samenkomt. Goed werkgeverschap, zoals het naar mijn idee hoort te zijn. Hierdoor voel ik me hier thuis en ben ik trots op mijn organisatie en team.

Meteen een welkom gevoel

Het begon al met de sollicitatieprocedure. Mijn aanspreekpunt was Sander van de Poll en met hem had ik goed contact. De gesprekken waren open en eerlijk. Voordat ik überhaupt was aangenomen, voelde ik me al welkom. Bovendien kreeg ik na het accepteren van de aanbieding een grote bos bloemen en enkele presentjes thuisgestuurd. Ik was nog niet eens gestart en voelde me al gewaardeerd. Hier kunnen veel organisaties wat van leren.

Een praktische start

Ik had er onwijs veel zin in om op 1 maart te beginnen. Hiervoor heb ik al een paar keer meegemaakt dat ik meteen in het diepe werd gegooid en zelf het wiel moest uitvinden. Hoe zou het inwerktraject bij DPA zijn? Gelukkig werd ik de eerste twee weken goed begeleid en ingevoerd in de werkwijze van DPA. Collega’s waren geïnteresseerd en ontvingen me hartelijk. Ook werd ik meteen meegenomen naar klanten en betrokken bij gesprekken met kandidaten. Al snel was mijn agenda volgepland. Arbeidsmiddeling is voor mij niets nieuws, facility wel. Door de praktische start leerde ik meteen veel over dit vakgebied. Het is beter om met mensen in gesprek te gaan en facilitaire afdelingen te zien dan de theorie op papier te lezen.

Een goede werk-privébalans

DPA hecht veel waarde aan openheid, oprechtheid, warmte en transparantie. Precies de zaken die ik in een werkgever zoek. Met deze waarden handel ik zelf ook naar kandidaten en klanten. Het bedrijf respecteert het belang van een goede balans tussen werk en privé. Is je kind ziek of moet je een keer eerder naar huis? Hier wordt zonder bezwaar rekening mee gehouden. Hierdoor zit ik lekker in m’n vel. Als het goed gaat op je werk, ben je thuis ook een leuk persoon en vice versa.

“Persoonlijke aandacht, dat is waar we voor gaan en waar onze grootste kracht ligt”

Goed luisteren

Met ons team zorgen we dat facilitaire interim professionals waarde toevoegen aan projecten en opdrachten bij onze klanten. Persoonlijke aandacht, dat is waar we voor gaan en waar onze grootste kracht ligt. Dit begint met goed luisteren. Naar de klant en de kandidaat. De medewerker staat centraal. We willen weten wie jij bent en wat je wilt, en we willen dat je het naar je zin hebt op een opdracht en blijft groeien. Snel scoren is niet waar we voor gaan. We plaatsen geen mensen op een opdracht, maar maken uitstekende matches. Zo is iedereen gelukkig.

Open en transparant

Door oprecht te zijn, goed te luisteren en kwaliteit te leveren bouwen we aan vruchtbare langetermijnrelaties. Open en transparant zijn we ook. Op bijna elke vraag krijg je een eerlijk antwoord. Wil je weten hoeveel DPA op jou verdient? Dat kun je gewoon vragen. Kunnen we op korte termijn geen geschikte kandidaat leveren? Dan vertellen we dit open en eerlijk aan onze opdrachtgever. Andere waarden die we hoog in het vaandel hebben, zijn vertrouwen en wederzijds respect.

De beste professionals verbinden

We willen alleen de beste kandidaten op het gebied van facilitaire ondersteuning en hospitality aan ons verbinden. Bij de selectie kijken we naar het cv en de werkervaring, en vooral ook naar de persoonlijkheid. Past iemand zich gemakkelijk aan? Is hij of zij communicatief sterk en goed in het meekrijgen van anderen? We vragen flexibiliteit en geven hier veel voor terug. Als facility professional bij DPA kun je veel opleidingen en cursussen volgen, een auto uit een mooi wagenpark kiezen en leuke bonussen verdienen.

Regelmatig contact

DPA professionals werken bij klanten op locatie en komen niet vaak op kantoor. Daarom onderhouden we regelmatig contact, zowel face-to-face als telefonisch. Ook zijn er kwartaalbijeenkomsten met gezellige borrels en diners. Dan kun je in een informele setting bijkletsen en sparren met je collega’s. Hier kun je ook de zpp’ers die met ons samenwerken ontmoeten. Verder worden regelmatig borrels en kennissessies georganiseerd.

Blijven groeien

Onze facilitair professionals zijn allemaal gespecialiseerd in een bepaalde richting in hun vakgebied. Ze doen waar ze goed in zijn en willen blijven groeien. Integer, met businessfocus, hands-on, vanuit ondernemerschap en door te denken in mogelijkheden. Ook zijn ze gewend om net dat stapje extra te zetten om meerwaarde creëren. Dit is belangrijk omdat het vakgebied zich steeds meer bezighoudt met strategische vraagstukken en organisaties helpt om klaar te zijn voor de toekomst. DPA brengt professionals daarvoor op de meest interessante plekken. Het is ontzettend leuk en leerzaam om hier een bijdrage aan te kunnen leveren.

Nieuwsgierig geworden door het verhaal van Daniëlle? Maak een afspraak om met haar over de mogelijkheden van DPA Professionals te praten. Of bekijk onze vacatures:

Bekijk alle vacatures binnen facility:

Meer weten over facility?

Neem contact op met Daniëlle

DPA-professionals-facility-contact-business-manager-Danielle-Helvert-Hissink

Daniëlle

Business manager facility Bel of WhatsApp: +31651411636