Marketing

Afwisselende opdrachten bij topbedrijven. Veel ruimte voor jouw ontwikkeling. Vast salaris vanuit DPA.

#detachering #werving&selectie #interim

WhatsApp Image 2018-11-26 at 14.03.26.jpeg
  • philips-logo  verkleind (1).png
  • heineken-logo-png-cool-heineken-logo-png-81-on-design-a-logo-with-heineken-logo-png-2272 (1).png
  • 5a32a833cb9a85480a628f91.png
  • Bruna (1).png
  • logo (1) (1).png

Interim opdrachten en vaste functies bij DPA

Ben jij een gedreven online marketeer? Dan hebben wij opdrachtgevers die ernaar uitkijken om met je samen te werken. En wij dus ook. Kom bij ons in dienst en werk aan interim opdrachten bij bedrijven zoals Heineken, AkzoNobel en Bruna. Heb je liever een vaste functie? Dan maken wij de juiste match tussen jou en een van onze opdrachtgevers.

Bekijk marketing vacatures

Waarom werken bij DPA

Afwisselende opdrachten

Leer in korte tijd uiteenlopende bedrijven en bedrijfsculturen kennen. Zo bouw je een groot netwerk op en ontdek je waar jij het beste kunt uitblinken.

Persoonlijke begeleiding

Je krijgt een eigen fieldmanager die je helpt om het maximale uit je opdracht en ontwikkeling te halen. Ook kan je altijd terugvallen op het netwerk van collega digital marketeers die bij DPA in dienst zijn.

Opleidingsbudget

Werk je bij DPA, dan werk je continu aan jezelf. Je krijgt dan ook een onbeperkt opleidingsbudget voor opleidingen, cursussen en certificaten. Daardoor ben jij altijd up to date.

rene raaphorst.png

Wat ik vooral goed aan DPA vind, is dat we samen kijken wat bij me past en hoe een nieuwe uitdaging aansluit bij mijn ontwikkeling.

René Raaphorstsenior consultant

Specialistisch of strategisch

Als online marketing professional bij DPA heb je veel mogelijkheden. Je werkt bijvoorbeeld als specialist in SEO/SEA, CRO, webanalytics, social media of e-mailmarketing. Of je werkt juist meer strategisch als online marketing of e-commerce manager. Daarbij zien we dat het vak breder wordt. Dus je maakt ook uitstapjes, bijvoorbeeld naar projectmanager. Je vindt het leuk dat onze opdrachtgevers veel van je verwachten. En weet dat je impact hebt. Zo helpen we bedrijven als Philips, Heineken en AkzoNobel met effectieve online campagnes de stap naar B2B2C te maken.

Ondertussen blijven nieuwe inzichten en technieken komen. Growth hacking, social media influencers, automation, artificial intelligence (AI) – je móet er bovenop zitten, wil je nog leads genereren. Dus zorgen we ervoor dat jij dat kunt. Met vakspecifieke trainingen, opleidingen, workshops en kennisplatforms. Naast de schat aan ervaring die je opdoet bij de top 500-bedrijven waarvoor je werkt. Je leercurve loopt bij ons steil omhoog.

Ambitieus en gedreven, uit plezier in het vak

Onze opdrachtgevers hebben hoge verwachtingen. Vanaf het moment dat je binnenstapt. Je moet dus heel wat in huis hebben en open staan voor nieuwe inzichten. Dat doe je, want je vindt het vak erg boeiend en je bent gedreven. Je houdt van de afwisseling die wij bieden. Sparren kun je volop met je collega’s uit ons team – een hechte club, met veel jonge mensen. Zo blijf je groeien in je vak en geef je je cv een boost.

Ontdek hier onze marketing vacatures

Stel je vraag aan Sebastian

Business unit manager Stuur een bericht